Kome je do morala u politici, neka ide u NSPM

Miroslav Samardžić: SNS će uništiti Srbiju, ukoliko ne bude zaustavljen

Komentari (25) COMMENTS_ARE_CLOSED
1 nedelja, 12 jul 2020 17:16
politol
Evo kandidata za buduceg predsednika Srbije.
Preporuke:
17
19
2 nedelja, 12 jul 2020 17:17
ju!
tako je!
Preporuke:
20
4
3 nedelja, 12 jul 2020 17:27
Teoretičar
Potpuna saglasnost.
Preporuke:
28
3
4 nedelja, 12 jul 2020 17:34
Stojadinku ovca šiša
Bilo bi ispravnije:
SNS je uništila Srbiju.
Preporuke:
34
4
5 nedelja, 12 jul 2020 17:35
penzioner Cviko,
Ovaj tekst doživljavam kao sintezu svega onog što pišemo u našim komentarima pa tekst podržavam u celosti. Dakle, svima nam je sve jasno. Ime pozivara nije bitno, bitan je čin. Boško nas poziva na akciju. Krenimo !!!
Preporuke:
31
5
6 nedelja, 12 jul 2020 17:35
Državna bezbednost
Državna bezbednost nije samo pojam koji označava splet institucija koje je čine već pre svega neko faktičko stanje. U tom smislu ona je očigledno ugrožena prvenstveno od strane uzurpiranih poluga državnog aparata prinude (Vojska i Policija). Najverovatnije postoje dva osnovna poprišta odlučujuće unutrašnje borbe za Srbiju: prvo je delimično vidljivo i zove se Ulice gradova Srbije (ne samo Beograda) i tu ima početnih znakova borbe za opstanak i drugo, eventualna previranja u strukturama koje čine pojam Državna bezbednost. Dok ta dva poprišta ne postanu ujedinjena Srbiji se loše piše. U Ulice sam siguran dok u odnosu na Državnu bezbednost gajim nadu.
Preporuke:
13
4
7 nedelja, 12 jul 2020 17:41
Marko
" Državni aparat je razoren, dobrim delom i kriminalizovan i potpuno stavljen u službu njegove lične vlasti. "
Ne slažem se.
Državni aparat je krimogen, dobrim delom i razoren i potpuno stavljen u službu kriminalaca.
Preporuke:
21
3
8 nedelja, 12 jul 2020 17:45
Albanopolis
I SPC i SANU i policiju i vojsku - ON sve kontroliše (direktno ili indirektno)! Ostaće zabeleženo u političkoj istoriji sveta da je On prvi totalitarni vladar koji je došao na vlast POTPUNO DEMOKRATSKIM sredstvima! Genije! Obožavam ga,
Preporuke:
13
16
9 nedelja, 12 jul 2020 17:48
Oposum
Bravo gospodine Samardžiću i bravo, bravo, bravo, po sto puta bravo! Sve ste rekli u ovom svom tekstu! SVE! Ne zbacimo li SNS sa svoje grbače a sa njom i sve lažne "nacionalne" institucije tipa SANU i slične, PROPAŠĆEMO i kao narod i kao država a pojedinačno postaćemo obezglavljeno roblje koje će moći terorisati i tlačiti svako ko stigne. A ima puno interesenata koji bi rado Srblje stavljali u okove i iživljavali se nad njim. Ali šta to vredi gospodine Samardžiću kada je to isto Srblje u velikoj većini nezainteresovano za sopstveno spasenje! Obezglavljeno je, neuko, naivno, neobavešteno, ne zna jadno kolika im pretnja lebdi iznad vascele Srbije! Pa njih bre više zanima ko je pobedio u "Zadruzi" nego tuča dece ulicama Beograda! Sinoć, dok su uniformisani ali i oni u civilu kerovi tukli srpsku uglavnom maloletnu dečicu ispred Skupštine zbog toga jer su ta dečica pocepala zločinačku zastavu SNS velika većina srpskih zombija je gledala "finale Zadruge"! I o čemu onda pričamo! Tuga velika!
Preporuke:
22
7
10 nedelja, 12 jul 2020 17:52
Srbija je...
...u ropcu. Klinicka Smrt!
Pucanje zdravstvenog sistema to dokazuje!
Preporuke:
20
4
11 nedelja, 12 jul 2020 17:57
deda Pera
Miroslave hvala, svaka ti je na mestu.
Daj boze da se ono malo preostalog svesnog i domacinskog razbudi i progovori u Srbiji pre nego ovaj bolesnik i njegovi iz Srpske Nazadne Stranke dovedu zemlju do katastrofe i kolapsa.
Preporuke:
18
5
12 nedelja, 12 jul 2020 17:59
Albanopolis
Ja Njega obožavam!
Preporuke:
10
14
13 nedelja, 12 jul 2020 18:14
supervizor
napada desničare - a ne daje odgovor na koji način zaustaviti sns - sns se ne može oboriti na izborima - u miloševićevo vreme to jeste bilo moguće - ova vlast može da se skloni samo nasilnim putem - ulica, vojni puč , kombinacija i jednog i drugog...policija je čak i na ovim protestima gde nije bilo puno učesnika, na trenutke delovala nemoćno...
Preporuke:
30
4
14 nedelja, 12 jul 2020 18:16
SRBI SE PITAJU
Za opstanak sopstvene dece ili mafiju na vlasti.
Preporuke:
18
3
15 nedelja, 12 jul 2020 18:30
Narod ima prava da se pobuni
Smučili si mi se građanski sociolozi kad su ushićeni hvalili devojčice u šortsevima koji protestu daju građanski karakter i kad su klinci i klinceze objavili da na protestima nema mesta za političke stranke, bilo je jasno da je protest propao. A još kad su devojke u letnjim haljinama posedale ispred Skupštine, ispruživši duge vitke noge (za igranje), znao sam da je žurka završena. Naravno da sam protiv nasilnog protesta, ali proteste prepustiti opoziciji i građanima, a našoj dečici svaka čast. "Revolucija je nešto drugo od običnog mirnog života", i svaki narod ima prava da ustane protiv nenarodnog režima. Njegova priča da se vlast osvaja samo na izborima jednostavno nije tačna: da nije bilo 5. oktobra, Milošević ne bi prepustio vlast.
Preporuke:
23
5
16 nedelja, 12 jul 2020 18:47
Vladimir Čeleketić
To da su SPC i SANU uz vlast, bez obzira šta vlast radi, znamo odavno. Nekima, stvarno, treba puno vremena da "upale".
Preporuke:
23
2
17 nedelja, 12 jul 2020 18:57
Nista ne razumem
Klijentelisticka interesna banda o kojoj govori gospodin Samardzic su pripadnici naseg naroda koji su primer najgoreg "rajinskog mentaliteta" poznatog iz nase istorije. To su oni Srbi koji su zbog sitne ili krupne vajde spremni da terorisu, ubijaju, kinje, pljackaju svoje sunarodnike. Oni su sluge svakog okupatora i u periodima kada je Srbija porobljena oni su glavni izvrsioci volje stranih okupatora i njihove sluge. Oni su osnovni razlog zbog kojeg je Srbija porobljena i ne moze da se oslobodi na nacin kao sto to rade drugi narodi. Svaka generacija Srba medju sobom ima ove fukare. Iz istorije znamo da je jedini nacin da se ove fukare prevaspitaju onaj kako je to radio Karadjordje. Efikasno i bez mnogo diskusije. Obzirom da oni ugrozvaju bioloski opstanak vecine Srba i postojanje nase drxave, od njih nema vece opasnosti. Oni su gore stetocine od Nato-a ili UCK. Potrebno je spreciti da se takav rajinski mentalitet prenese na buduce generacije.
Preporuke:
14
5
18 nedelja, 12 jul 2020 19:14
MR
NIJE ZA OBJAVLjIVANjESram vas bilo! Čitam vaš sajt. Podupirete nerede. Ne verujete u demokratiju. Na izborima su vaši kandidati izgubili, a sad bi hteli da sa ruljom dođete na vlast. Cenio sam g. Vukadinovića, ali i on bi hteo nešto silom, verovatno kao u Ukrajini. Mislite da će vam novi 5.oktobar poći za rukom. Udarate policajce kamenicama i kockama iz ulice. Šerpe vam nisu dovoljne.Ja bih policiji preporučio da divljake ispred skupštine udare us*anim motkama. Toliko o nspm.
Preporuke:
5
25
19 nedelja, 12 jul 2020 19:22
oki
Meni je problem da ljudima objasnim da se, u tom smislu, radi o svojevrsnom tumoru drustva, i partikularno, i u celini. Celije tumora ne stare, kljucna im je vremenska skala, a pored toga, i ne rade ono sto bi trebalo da rade. Analogon vremena, i ne samo po Marksu, ovde je novac. Stvar je slozenija od biologije, a ovde cu se zadrzati samo na nekim elementima analogije. Modeli su u razvoju. Prebogati, a u stvari nearadni lazovi (o kako AV lici na takve !) smetaju drustvu, koje nestaje (lici pomalo na film In time, 2011). Tzv migranti predstavljaju strano (u ovoj analogiji, nano)imputirano tkivo, koje, istina pomaze da ovakav sistem neko vreme prezivi, ali ima drugu mentalno-genetsku strukturu, Kovid izvrsno predstavlja jedan tip laznih uzbuna (na realnoj osnovi) kojim se unistava drustvo. Mislim da je slika uglavnom jasna. Kako se boriti ? Hemoteraoijom, zracenjem, ciljanim protivotrovima, i, naravno, hirurski.
Preporuke:
4
6
20 nedelja, 12 jul 2020 19:31
supervizor
državna bezbednost,

ja sam nešto slično napisao, ali malo direktnijim jezikom - ali završilo u korpi
Preporuke:
8
1
21 nedelja, 12 jul 2020 19:31
Vucic unistava Srbiju, isticuci logo SNS-a
U pravu ste, Miroslave - s tim sto Srbija vec nestaje, sve je manje Srbije, pod sumanutim satrapom Vucicem! Kosovo je prodao za sitnis (u vlastiti dzep), nagadja se oko cene za Bujanovac, Presevo, oko Sandzaka ga niko nece ni pitati, oko Vojvodine jos manje. Unistio je srpsko drustvo, same civilizacijske temelje! Rasprodaje srpsku imovinu, resurse, sprema se da nas narod zameni brutalnim isisovcima!Toliko i takvo zlo ne moze napraviti nijedna stranka, za to je potreban jedan covek! Radikalna stranka je bila militantnija nego SNS, ali nije razarala osnovu drzave! SNS ustvari uopste ne vlada! Vlada Vucic, uz asistenciju proverenih antisrba iz redova DS, NVO i bagre iz SANU, vojnog i crkvenog vrha! U Vucicu je Zapad nasao neponovljivog dzelata Srbije, koji je spreman da unsiti sve, samo da bi koji dan duze ostao na vlasti!
Preporuke:
20
5
22 nedelja, 12 jul 2020 22:14
boris
MR ajd ti u tri RM pa na Novi Standard. Ima tamo par psihopata komentatora sa kojima ćeš lepo da se družiš.Ovde među poštenim svetom ti nije mesto.
Preporuke:
4
4
23 nedelja, 12 jul 2020 23:29
teletabis
Budimo realni. Ko god sada krene protiv SNS odnosno AV ima istu šansu kao i onaj koji bi stao pred lavinu da je zaustavi svojim telom i golim rukama.

Svi vidimo, barem oni koji imaju makar gram razuma, da je sve u rukama jedne psihički bolesne, osvetoljubive i zle osobe bez ikakvih skrupula.

"Tija voda breg roni" rekoše naši stari, to je sada jedina šansa. Svaki dan po sat dva izlazak na ulice potpuno mirno bez ikakvih incidenata. Samo da nas vide. Ovakve samo to može da razbesni, mirnoća, kultura, civilizovano ponašanje, istina, javnost - sve suprotno od onoga šta su oni ili ti On.
Preporuke:
4
1
24 ponedeljak, 13 jul 2020 06:25
attention
@Nista ne razumem

Potpuno ste u pravu. A ja da dodam da su se iz rajinskog mentaliteta porodile i same ustaše. Jer u pitanju su, zapravo, pripadnici srpskog roda koji su, usled rajinskog "mindseta" promenili veroispovest pa ih sada doživljavamo kao nekakve Hrvate. Nisu u pitanju Hrvati već Srbi koji su izvršili tešku izdaju i preveru radi mrvica na stolu. Mi imamo posla sa takvima. Zar to nije bilo primetno još u socijalizmu, u preduzećima, u međusobnim odnosima, čak u samim porodicama. Srbi nemaju nikakvu filosofiju života pa su podložni najrđavijim porocima. Laki na novcu, skloni prevarama, izdajstvu, reč koja ništa ne znači, verolomstvo i koristoljublje.
Preporuke:
3
2
25 ponedeljak, 13 jul 2020 15:46
MR
Vidim da je mnogima teško. Ćutaću.Dajte da vidimo kakva su vaša rešenja za lošu ekonomsku situaciju u zemlji. Još jednom se izvinjavam, želim vam sve najbolje.
Preporuke:
2
0

Anketa

Da li će, po vašem mišljenju, „Zajednica srpskih opština“ na KiM biti formirana do kraja 2023. godine?
 

Republika Srpska: Stanje i perspektive

Baner
Baner
Baner
Baner
Baner
Baner